fredag den 26. april 2013

3 på stribe

til den samme konfirmand - så de skulle jo helst være lidt forskellige :)

Det lækre stempel med sneakers er et lån - jeg ønsker mig det virkelig selv, det er bare så sejt og anvendeligt til drenge ...



Jeg opfandt selv en nem udgave af jakke-kortet - det behøver jo ikke være de store forkromede løsninger hver gang ;)



Og til sidst tidens hotte trend (tror jeg nok) med folie og sort maling så det rigtig bliver råt!



Mange tak for dit besøg, og rigtig god konfirmation til alle jer derude som jo nok har set frem til den store dag, både som konfirmand og pårørende ...

6 kommentarer:

  1. Super flotte kort du har lavet.

    SvarSlet
  2. Det er nogle rigtig flotte - og meget forskellige kort, du har lavet.

    SvarSlet
  3. Altså Mette, du er bare så god til de drenge/herrekort fedt fedt fedt. God weekend.

    SvarSlet
  4. Ih, nogle fede drengekort. De skal bestemt nok bringe glæde.

    Mht. Spellbinders-kortene på min blog:

    Jeg skærer 2 dies ud og limer dem ganske fint sammen oppe i toppen. Kun så de lige nøjagtigt hænger sammen.

    1000 tak for ros :)

    Rigtig god storbededags-weekend :)

    SvarSlet
  5. Super fede kort og så forskellige ;O)

    SvarSlet
  6. Superflotte kort og de viser jo hvor vidt du spænder indenfor scrapperiet. De er bare så flotte alle 3 på hver sin måde.

    SvarSlet